poniedziałek, 12 maja 2014

Udało się ale jednak jest problem

Udało mi sie dostac na 5 miesięczny staż do pewnego sklepu
Fajnie bo kasa sie przyda jakieś doświadczenie juz będzie
Fajnie bo daleko nie będę usiała dojeżdżać
Ale jest mały kłopot
Co ze zwierzakami przez cały dzień do godziny 17 będą musiały
siedzieć w stajni, a tu taka pogoda fajna, ciepło świeża trawka
A tu tylko się nasiecze tarawę i da im do pasnika
Nie tak wyobrażam sobie hodowle kóz i owiec
Potrzebuja one ruchu, świeżego powietrza
Sama nie wiem co zrobić
Ze świnka ( przywieźliśmy prosiaka w sobote od teścia)
nie ma problemu rano dostanie jedzenia a potem pod wieczór
Na suszenie siana tez nie będzie czasu, mąż pracuje nie raz do 18
Ja też sama nie dam rady
Powoli myslimy o sprzedaniu owiec, ale szkoda się ich pozbywać
Tu się człowiek cieszy że jakaś praca będzie a z drugiej
strony martwi co zrobic ze zwierzakami
cdn.....

1 komentarz:

  1. A nie masz jakiejś łączki ogrodzonej, by się mogły same paść, gdy Was nie ma? Ja mam ponad 120 sztuk i też prace różne poza domem, a jestem w zasadzie sama z tym moim majdanem. Przemyśl jeszcze, może coś wymyślisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń