piątek, 8 listopada 2013

MOJE MARZENIA

Moim marzeniem odkąd kupiłam Mele i Nele jest
posiadanie kóz anglonubijskich, lecz cena mnie przeraża.

Są naprawdę śliczne ale w mojej okolicy pan za samiczke  8-miecieczną
zażyczył sobie 2 tys.
Aż mnie zatkało.
Ale potem popatrzałam na inne ogłoszenia z calej Polski i wszędzie jest taka cena.
Może kiedyś będzie mnie na nie stać :(
Wiem że niektórzy z was posiadają taka rasę kóz i mam pytanie czy też tak dużo
płaciliście za nie.???
Chciałabym tez napisać że bardzo podziwiam Monikę z http://powr-t.blogspot.com/
która mi  bardzo zaimponowała tym, że chce przeprowadzić się w inne miejsce.
Czeka ja dużo  pracy ale nie będzie sie musiała użerac z dziwnym sasiadem.
Nie rozumiem takich ludzi, mieszka na wsi i zwierzęta mu przeszkadzaja.
Ale teraz niestety ludzi ze wsi robią się bardziej jak miastowi, śmierdzi im
od zwierząt, dziwia się że wogóle ktos jeszcze cos chowie.
Dobrze że moi sąsiedzi są inni, sami maja krowe i swinki.
Czasem tylko moi bliscy coś tam powiedzą, ale jakos mi to jedym
uchem wlatuje a drugim wylatuje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz