wtorek, 29 kwietnia 2014

Kolejne 450ml i remont łazienki

Wiem długo nie pisałam ale jakos brak czasu, pogoda dopisuje
trawa rośnie jak głupia już 2 razy kosiłam trawnik koło domu.
A jest tego troche schodzi jakies 4 godziny.


Była wczoraj oddać krew, poszło szybko i bezboleśnie.
Kolejny raz za niecałe 4 miesiące
Jak oddam 3 razy to dostanę taką kartę wyglądającą jak
karta kredytowa
tak mniej więcej będzie wyglądać
Wczoraj zaczęliśmy remont łazienki, mieliśmy już od 10 lat
panele plastikowe, ale przy gdy wymieniali dach i robili elewację
to źle zatkali komin od wentylacji i myszy przedostały się na
podwieszany sufit, zeżarły cały styropian, narobiły dziur
przy większych ulewach woda się gdzies przedostawała do łazienki.
Mysleliśmy że tylko pościągamy panele przykleimy narazie płyty
wygładzimy i pomalujemy, żeby jak najmniejszy koszt wyszedł
ale okazało się że ściany sa tragicze, krzywe, tynk odpada
trzeba będzie skuć tynk prawie do cegieł.
masakra jakaś
Powoli to zrobimy z mężem chodź pracuje on długo, wraca przez 18
więc nie da się za wiele zrobić.
Warzywka powoli wychodzą, za niedługo rzodkiewka sałata
będzie do jedzenia.
Pozdrawiam wszystkich i będę starała się pisać więcej
A może uda sie z pracą, ale narazie nie zapeszam



4 komentarze:

  1. U mnie trawa po kolana ale jeszcze nie koszę bo chcę zioła zebrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zioła mam w innym miejscu więc kosiarką mogę spokojnie kosic
    a na łące jeszcze mała trawa która będzie przeznaczona na siano
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Remont łazienki bywa dość mocno uciążliwy ale jednak daje wiele komfortu jak się zakończy. Ja również jestem zdania, aby od razu montować wentylatory łazienkowe https://interblue.pl/wentylatory-lazienkowe,c,156 to z pewnością będzie nam łatwiej pozbyć się wilgotnego powietrza z pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń