poniedziałek, 26 sierpnia 2013

POczątki pisania

Witajcie. To mój pierwszy blog. Zainspirowałam się innymi blogerkami, które prawie codziennie opisują swoje wspaniałe życie na wsi. Codziennie czytam każdy nowy wpis i sama chcę teraz dzielić się z wami.
Na początku na pewno moje wpisy będą trochę chaotyczne, ale prosze wybaczcie bo dopiero zaczynam.
Mieszkam na wsi od urodzenia, tylko po ślubie zmieniłam miejsce zamieszkania na małe odludzie.
Do najbliższego sklepu jest około 3 km tak samo do szkoły czy przedszkola. Więc bez auta ani rusz.
Co innego jakby jakieś autobusy jeździły ale niestety jakieś 5 lat temu zlikwidowali.
Ale dajemy radę.
Nie ma co narzekać, widoki z tarasu są piękne, świeże powietrze, dużo lasów i stawów.
Codziennie będe wam opisywac moje życie tutaj.
Opowiem o naszych zwierzętach a mamy ich troche.
Ale to juz w następnych postach. Mam nadzieję że ktos znajdzie sie chętny na czytanie mojego bloga.
Serdecznie zachęcam do czytanie i przepraszam za błędy.
Miłego wieczora.


8 komentarzy:

  1. Witaj imienniczko :) pisz bloga a chętni do czytania szybko się znajdą.
    Mieszkasz w pięknej okolicy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na blogowisku, początki trudne , ale z czasem będzie dobrze:)
    Z pewnością zaglądnę nie raz lubię takie klimaty :)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w gronie:) Pewnie, ze bedziemy czytac! Ja jestem steskniona kazda wiadomoscia z polskiej ziemi! Pozdrawiam Cie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie. Też dopiero zaczynam pisać mojego "wioskowego" bloga. Zapraszam serdecznie do siebie. Przepiękne masz widoczki. Z niecierpliwością czekam na przedstawienie zwierzyńca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!Chętnie poczytam o wsi ale dodaj sobie do bloga możliwość obserwowania go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym prosiła żeby mi pani ( ty) napisała jak to mam zrobic bo troche zielona jestem:)

      Usuń
  6. Witam serdecznie dziękuję za miłe komentarze dziś na pewno wieczorem napisze coso mnie i mojej rodzinie i oczywiscie wstaiwe zdjecia zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Magdo, dopiero teraz mam chwilkę wolną i nadrabiam zaległości. Będę do Ciebie zaglądać. Ja jakoś nie mogę znaleźć chwili, aby napisać nowy post u siebie. Wszystkiego dobrego i do zobaczenia wirtualnie!

    OdpowiedzUsuń