środa, 4 grudnia 2013

Obrazowo-napisowo :)

Dziś nie będę was zanudzać długimi postami---
więc mała historyjka obrazkowa.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Wczoraj jak wiecie miałm czyścić okna u babci a tu rano




Troche sę przeraziłam tym zimnem, ale juz koło 10 było tak



Szybko zabrałam potrzebne rzeczy i pojechałam do dziadków.
Skończyłam przed 13, bo musiałam jechac po dzieciaki do przedszkola.


Dzieciaki zabrałam ze soba do babci

I tam  skończyłam wieszanie firanek.
Koło 15 wróciliśmy do domku, prawie w bramce minełam się z panią
listonoszką, która to przyniosła mi paczkę.
Okazała się to nagroda od pani AGNIESZKI za konkurs z jej
bloga konik polski
Serdeczenie dziękuje za super nagrode ( jutro już na pewno zrobię jakas sałata
z tym octem) a także za śliczna kartke.
Wczoraj wypuściła na chwilke na plac moje kózki, póki jeszcze bardzo nie mroziło.
Domagały sie wyjścia na dwór.


Wyczesałam je trochę, choć Bodzio nie był zbytnio zadowolony, a w tym czasie mąż
męczył się z grubymi patykami

Prawie skończył, ale jeszcze jest pełno drobnych
Tak minął wczorajszy dzień.
A dziś
Rano tez chłodna, panowie z energetyki znów
zrobili nam prezent, i kolejny raz obcinali drzewa.
Szykuje się w sobote wożenie patyków.
Stas dzis występował dla górników
Ja zabrałam się za mycie swoich okien
Dostałam ostatnio firanke od siostry, więc postanowiłam ja dzis założyć,
choc prasowanie jej to była dla mnie udreka, ale jak za darmo to już nie marudzę.
Siostra raz ja miała założoną, ale stwierdziła, ze nie ma ochoty jej prasować.
Tak minął kolejny, grudniowy dzień
Kotek znaleziony rośnie jak na drożdżach

Siedział by tylko w domu, ale staram się, żeby nie przyzwyczajał się za bardzo.
Nie lubie miec kota czy psa w domu, ale codziennie po 1,5-2 godz. siedzi z nami
a raczej broi z dzieciakami
Pozdrawiam wszystkich i życzę pogody na jutro i cały grudzień





2 komentarze:

  1. Proponuję przejść na Ty. Będę się czuć mniej wiekowo.:-))) Fajnie, że tak szybko doszło i całe. Panie na poczcie miały wątpliwości. Pozdrawiam - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Magda miło mi:) No czasem na poczcie maja problemy z wysyłką
    Jeszcze raz dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń