sobota, 22 lutego 2014

Gratulacje, zakupy i udany wypad

Chciała na początku pogratulować wszystkim koziarzą wspaniałych
wykotów. Naprawdę niektórzy z was maja bardzo śliczne stada.
Ja narazie doczekałam sie jednego koziołka i czekam aż Mela w
końcu coś urodzi i oby była to kózka.
Narazie przeważają chłopaki, bo u owiec tryk i owieczka.
Ja już nie mogę doczekać się jak będę po raz pierwszy doić kozy
i czy poradzę sobie z tym.
Ale powoli nauczę się tego.
We czwartek byłam na targu w Wadowicach na małe zakupy.
Chciałam kupic marchew dla kóz o owiec i such chleb.
Marchew niestety podrożała, ale tak kupiłam 2 worki
5zł  za 10kg.

A za worek suchech bułek 10zł.
Na jakiś czas zwierzaki będą miały cos dla odmiany, zamiast zboża i siana.
Kury poczuły już wiosne i szaleją z jajami.
Teraz przez 5 dni było codziennie pieć jaj na pięć kur.
Gąska także znosi jajka co 2-3 dni znajduję w gnieździe.

A wczoraj wieczorem trochę się zrelaksowałam u koleżanki na babskim wieczorze.
Raz na 2 miesiac dobrze jest się tak odchamić.
Dziekuję dziewczyna za super wieczór.
Pozdrawiam wszystkich czytelników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz