środa, 5 marca 2014

Pszczyna i żubry

Ostatnio jakos brak mi czasu na pianie
Przez te nieszczęsne kury chodze wkurzona
Pan sąsiad nie raczył się jeszcze pojawić i zaproponować coś
w zamian
Ale jeśli do końca tygodnia nie przyjdzie do nas to
tam pojade do niego
Żeby się trochę odstresować pojechaliśmy w niedzielne przedpołudnie
do Pszczyny, najpierw na giełde ptaków potem do zagrody żubrów
Na giełdzie było sporo ludzi, pogoda dopisała, więc fajnie było
pooglądać ptaki.
Było na co patrzeć: różnego rodzaju kury, od zwykłych po ozdobne,
wielkie koguty, mnóstwo królików
A także ptaki egzotyczne, jakieś papugi, kanarki i zeberki.
Niestety nie wzięłam ze sobą aparatu i nie zrobiła zdjęć.
Ale do zagrody już wzięłam o oto zdjęcia
















NIestety jakoś nie za dobra, nie wiem czemu takie
paski się pokazały, chyba juzż starość dopada mój sprzęt.
Oprócz żubrów były też jelenie, owce, kozy dziki
ale jak na złość bateria mi padła w aparacie.
Ale wycieczka udana
Pozdrawiam wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz