sobota, 29 marca 2014

Sobotnie porządki, nowe króliki.....

Witam wszystkich.
Dziś pogoda przepiękna.
W słońcu koło południa było 22 stopnie.
Kozy poszły się paśś a ja wywiozłam im gnój.
Teraz już mają sucho i czysto
Teraz juą mnie będzie gdyż częściej będą przebywać na podwórzu.
Mała Basia goniła jak głupia.
Nagrałam film ale umieszcze go na blogu jutro










Namiot przygotowany na wysiew warzyw
Jeszcze tylko zryję kawałek ziemi na placu koło domu, gdyż tam gdzie
w zeszłym roku mieliśmy ziemniaki i warzywa
będzie posiana trawa dla kóz i owiec
Ziemia jest tam strasznie gliniasta i nic tam
nie chce rosnąc.
Zakupiliśmy dziś 2 samiczki królika do dalszego chowu i rozmnażania.
Mam nadzieję że tym razem nie dopadnie je jakaś choroba

Za miesiąc będą dopuszczone do sama i mysle że przybędzie coś młodzieży
Pozdrawiam wszystkich

1 komentarz:

  1. Na ziemi gliniastej najlepiej posiać koniczynę i zostawić, nie ścinać, to uzyźni.

    OdpowiedzUsuń